Тема: Головні та другорядні члени речення. Зв'язок слів у реченні.
1. Розказати правила, що таке підтет, присудок. Що являється граматичною основою речення?
2. Робота в зошиті.
- Відкриваємо зошити, записуємо:
15 квітня
Класна робота
ил иц
вулиця
2. Далі з нового рядочка записуємо словниковий диктант під диктовку дорослих.
Ведмідь, ножиці, глибокий, гратися, жайворонок, заєць, менше, криниця, щастя, влітку, горобець, зозуля, м'який, квасоля, пір'я, майонез, поїзд, буряк, цвях, солов'ї, бджола.
3. Виконати усно вправу 328. с. 59. Дайте відповіді на запитання в підручнику ( с. 60).
4. Знайомство з правилом, с. 60.
5. Прочитати рубрику "Зверни увагу!"
- Які бувають речення?
- З яких членів речення складаються поширені речення?
- З яких членів речення складаються непоширені речення?
6. Рубрика "Працюй зі словником". Запам'ятати слова в рамці.
7. Виконати вправу 329, с. 60 (письмово).
8. Знайомство з правилом на с. 61.
9. Прочитати рубрику "Зверни увагу!" на с. 62
- Що являється словосполученням?
- Підмет з присудком є словосполученням?
10. Виконати усно вправу 333. Розгляньте, як зв'язані між собою слова в реченні.
Домашнє завдання: вивчити правила на с. 60, 61. Запам'ятати рубрики "Зверни увагу!" с. 60, 62.
1. Розказати правила, що таке підтет, присудок. Що являється граматичною основою речення?
2. Робота в зошиті.
- Відкриваємо зошити, записуємо:
15 квітня
Класна робота
ил иц
вулиця
2. Далі з нового рядочка записуємо словниковий диктант під диктовку дорослих.
Ведмідь, ножиці, глибокий, гратися, жайворонок, заєць, менше, криниця, щастя, влітку, горобець, зозуля, м'який, квасоля, пір'я, майонез, поїзд, буряк, цвях, солов'ї, бджола.
3. Виконати усно вправу 328. с. 59. Дайте відповіді на запитання в підручнику ( с. 60).
4. Знайомство з правилом, с. 60.
5. Прочитати рубрику "Зверни увагу!"
- Які бувають речення?
- З яких членів речення складаються поширені речення?
- З яких членів речення складаються непоширені речення?
6. Рубрика "Працюй зі словником". Запам'ятати слова в рамці.
7. Виконати вправу 329, с. 60 (письмово).
8. Знайомство з правилом на с. 61.
9. Прочитати рубрику "Зверни увагу!" на с. 62
- Що являється словосполученням?
- Підмет з присудком є словосполученням?
10. Виконати усно вправу 333. Розгляньте, як зв'язані між собою слова в реченні.
Домашнє завдання: вивчити правила на с. 60, 61. Запам'ятати рубрики "Зверни увагу!" с. 60, 62.
Комментариев нет:
Отправить комментарий