вторник, 31 марта 2020 г.

01.04.2020 Украинский язык

Тема: Перевірка мовленнєвих знань та умінь за темою "Будова слова"
_ Діти, сьогодні ми будемо писати перевірну роботу на подвійних аркушах у лінію. Підписуємо роботу на першій сторінці посередині у сьомому рядочку:
         Перевірка мовленнєвих знань та умінь  (якщо не вміщується можна перенести на 2 рядок)
         з української мови
          (дистанційне навчання)
          учня (учениці) 3 - Б класу
          Зоринської СШ №10
           імені Саші Дегтярьова
           Прізвище, ім'я у родовому відмінку 
- Відкриваємо аркуш, записуємо на першому рядку посередині:
                             1 квітня
На другому рядку пишемо посередині свій варіант і приступаємо до виконання роботи. Перші чотири завдання переписуєте питання, записуєте букву і  правильну відповідь. Останні чотири завдання не переписувати, поставити цифру і відразу записувати виконане завдання.  Бажаю вам успіхів!
                                                І варіант
1.Що потрібно зробити, щоб визначити закінчення?
а) підібрати спільнокореневе слово;
б) змінити слово;
в) визначити спочатку корінь
2.Що таке префікс?
а) частина слова, яка стоїть перед коренем і служить для утворення нових слів;
б) частина слова, яка стоїть після кореня і служить для утворення нових слів;
в) частина слова, яка стоїть після суфікса
3.Без чого не може існувати слово?
а) без префікса;
б) без кореня;
в) без суфікса
4.Що є частинами слова?
а) префікс, корінь, суфікс, закінчення;
б) крапка, кома, тире
5.Змінити словатак, щоб відбулося чергування приголосних.
Дорога - …;муха - …;рука - …
6. Списати, вставляючи пропущені букви. Дібрати перевірні слова.
В…шневий,в…сна,кл…новий
7.Розібрати слова за будовою.
Димок,дубовий,вода,безводний
8.Списати, підкреслити граматичну основу речення.
Руденьке цуценя  побігло до хлопчика.
                                                ІІ варіант
1.Що потрібно зробити, щоб визначити корінь у слові?
а)змінити слово;
б) дібрати кілька спільнокореневих слів;
в) визначити спочатку закінчення.
2.Що таке суфікс?
а) частина слова, яка стоїть перед коренем і служить для утворення нових слів;
б) частина слова, яка стоїть після кореня і служить для утворення нових слів;
в) частина слова без закінчення.
3.Що є частинами слова?
а) префікс, корінь, суфікс, закінчення;
б) крапка, кома, тире
4.Що таке основа слова?
а) змінна частина слова;
б) частина слова без закінчення;
в) частина слова, яка стоїть після суфікса.
5.Змінити словатак, щоб відбулося чергування приголосних.
Книга - …;кожух - …;ріка - …
6. Списати, вставляючи пропущені букви. Дібрати перевірні слова.
З…лений,гр…бний,з…ма
7.Розібрати слова за будовою.
Грибок,зелений, верба,безхмарний
8.Списати, підкреслити граматичну основу речення.
Із густого лісу вилетіли тетеруки.

Комментариев нет:

Отправить комментарий